Bij ouderinitiatieven werken ouders/verwanten en het team dat de zorg verleent efficient samen voor (en met!) de bewoners om hun zorg en welzijn optimaal te laten zijn.
MyWepp kan hierbij een belangrijke rol innemen om de communicatie zo duidelijk en efficiënt mogelijk te maken en vele telefoontjes, Whatsapp berichten en mails tussen ouders en team te voorkomen!
![]() |
Bewoner: “Ik ben heel trots dat ik mijn eigen agenda heb en dat ik ook, als ik bijvoorbeeld bij dagbesteding ben, een foto die mijn moeder of begeleiding in MyWepp heeft gezet kan laten zien. De nieuwe functie Favorieten waarbij ik nu makkelijk Youtube playlisten kan bekijken met Freek Vonk en muziek van Tino Martin is ook heel fijn.” |
Voor bewoners:
De instellingen van hoe een afspraak getoond wordt, welke rechten de bewoner heeft om mediatheek en eventueel zelf afspraken te beheren kunnen door ouders/team worden ingesteld.
Bewoners ervaren MyWepp over het algemeen als “onmisbaar” als ze er eenmaal aan gewend zijn. MyWepp kan met de MyWepp Personal app gebruikt worden op zowel Android als IOS telefoon of tablet en dat hoeft echt geen “duur” toestel te zijn.
![]() |
Ouder:
“Ik ben heel blij dat onze woongroep met MyWepp werkt! Zeker nu met de corona crisis dat dagbesteding niet doorgaat. Mijn dochter heeft ontzettend veel ondersteuning aan haar MyWepp agenda omdat het team Ook fijn dat ik bijvoorbeeld op zondagmiddag kan zien dat ze zijn gaan picknicken, |
Voor ouders:
Ouders hebben via de MyWepp Personal app altijd toegang tot de actuele afspraken voor hun eigen kind.
![]() |
Teamlid: “Het scheelt veel tijd voor ons team sinds we met MyWepp werken. Ouders hoeven minder vaak te bellen/appen of mailen om te vragen of er mogelijkheid is voor hun kind om een afspraak te plannen bijvoorbeeld bij opa of oma of de tandarts. In MyWepp zien ouders de bestaande afspraken voor hun kind individueel of met de groep al staan.” |
Voor teamleden:
Teamleden kunnen via de MyWepp Personal app of via de website met inlog en via het touchscreen Infobord afspraken aanpassen, diensten koppelen, taken (corvee) koppelen.
Dus op ieder gewenst moment of locatie heeft men toegang tot MyWepp voor een compleet overzicht.
Afhankelijk van afspraken met de instelling die de zorg verleent, kan er gebruik gemaakt worden van het Dossier:
1) Persoonlijk profiel van de bewoner,
2) Documenten uploaden en raadplegen,
3) Rapportages van de zorgverleners,
4) Berichten tussen ouders en zorgverleners.
Waarbij de rechten tussen de verschillende ouders en medewerkers geheel op maat worden ingesteld door de juridisch vertegenwoordiger van de bewoner.
In de meeste gevallen zet het bestuur van een (op te richten) ouderinitiatief de eerste stap om te willen gaan werken met MyWepp. We helpen graag om via een persoonlijke intake de mogelijkheden van MyWepp uit te leggen en zo een offerte op maat te kunnen maken.
Onze MyWepp “ouderinitiatieven” specialist helpt u bij het hele traject van intake tot oplevering inclusief training aan teamleden en ouders.
Heeft u meer vragen hierover, mail dan met Angélina Bloemberg: [email protected]