Bij Woongroepen en Logeergroepen kunnen wandschermen met Nieuws- en Planborden handig zijn, maar sommige clienten hebben (ook) veel profijt van de Personal app op hun telefoon, zodat ze bijvoorbeeld de planning van de woongroep, maar ook van eventuele dagbesteding en hun eigen prive afspraken kunnen zien. Van de app kunnen ze geheugensteuntjes krijgen.
Als clienten lid zijn van een woon- of logeergroep, dan kunnen ze ook gebruik maken van een prive agenda, een prive mediatheek en een eigen app (of beeldhorloge).
Die Personal app biedt de client de agenda en het nieuws van de groep PLUS een aantal prive functies:
Begeleiders (en eventueel mantelzorgers) kunnen alle functies in de app van hun client/verwant via hun eigen Personal app aan en uit zetten, maar ook bijvoorbeeld instellen of de client:
- in de agenda zelf afspraken mag maken en bewerken?
- Foto's en video in de Mediatheek uploaden?
- Zelf contacten aanmaken in Social?
Als een client lid is van een groep met een MyWepp abonnement, is het gebruik van de Personal app inbegrepen.
De contactpersoon van de groep mailt naar [email protected] en vraagt om contact op te nemen om een nieuw account aan te maken.